18 januari, fredag

heey,
sjukt lång dag och skööön, fett mkt har hänt, orkar bara inte ta upp allt nu, det enda jag tänker på justnu är vilka linser jag ska köpa, färgade alltså, haha s lånade ut sina blågröna linser till mayaa idag och haha vi hjälpte henne att få på sig dom, sen så håller jag på kolla runt lite på olika hemsidor, för jag och mayaa tänker beställa, har inte bestämt mig för vilken färg, haha måste övertala mami också, hon hatar att jag vill ha linser, eftersom hon tjatar om att det inte är bra för ögonen och massa konstigt.. så..vilken färg borde jag köpa? min ögonfärg nu är brun..så?  bloggade om linser förut, men då köpte jag aldrig, men nu har jag bestämt mig för att köpa, dör för dem!


 


dom här var ju ändå nice, men jag vet inte..är fett osäker..

Kommentarer
Postat av: Mona.

Linser brukar göra så att man får dålig syn efter ett tag, men en månad kanske inte skulle skada! Testa den i mitten skulle vara snyggt!

2008-01-19 @ 12:15:14
Postat av: mimmi

Mona: Mamma sa också det..men joo den är ju skitsnygg!:)

2008-01-19 @ 14:00:48
URL: http://comeandkissme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0